sobota, 15 grudnia 2012

Dziękuję!

Dziś ostatni dzień konkursu zorganizowanego przez Fundację Promyk Słońce. Wreszcie odetchniecie od klikania. ;) Mam nadzieję, że nie od nas. Dzięki waszym głosom znaleźliśmy się w samym środku. Ciepłym i przytulnym. Dziękuję, że głosowaliście! :) Dziękuję, że nas czytacie! Że zaglądacie do nas codziennie, niemal z każdego zakątka świata!

Co dał mi konkurs?
Poznałam historie dzieci, przy których nasza wydaje się lajtowa.
Odkryłam w ich rodzicach bohaterów codzienności.
Przekonałam się, że o rzeczach trudnych można pisać z pasją, inspirująco, lekko, pięknie, bezpretensjonalnie, nudno, ckliwie i z patosem.
Że często godność to drugie imię niepełnosprawności.
A niepełnosprawność to nie powód do wycofania się z życia.
Że klikanie to nie moja specjalność. :(
I że mam swoich faworytów, za których mocno trzymam kciuki!
Dziś o północy będzie wiadomo, który blog zdobył najwięcej kliknięć, a za parę dni - który został uznany za najlepszy przez Kapitułę. Myślę, że niełatwe ma zadanie jury. Niełatwe. :)

2 komentarze:

  1. Ja również bardzo Pani dziękuję za "wspólne" dwa miesiące.
    Mam nadzieję, że teraz już po konkursie będzie Pani pisała równie często, a może nawet jeszcze częściej?

    Bardzo podoba mi się Pani sposób opisu rzeczywistości.
    Pozdrawiam MajaZi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno, że będę pisać. Dla Julka i Krzysia, dla was - czytelników i dla siebie. Dziękuję MajuZi :)

      Usuń