poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zmiany

Trochę zmian. Trochę dlatego, że Nowy Rok, trochę dlatego, że już czas na nie.
Po pierwsze z czystym sumieniem mogę głośno powiedzieć: Julek chodzi. :) Uświadomiłam to sobie w sobotę. Pojechaliśmy na urodziny do rodziny. Julek nieznany grunt obszedł na czworakach. A jak już go poznał, stanął na nogi i już tylko łaził. Czyli tak jak w domu. Test chodzenia zaliczony. ;)
A ponieważ chodzi, więc koncentrację z rozwoju ruchowego przenosimy na rozwój intelektualny. I zaczynamy intensywniej pracować nad Julka umiejętnością komunikowania się. To po drugie.
Po trzecie przedszkole. Tym razem mój ośmiotysięcznik. Nie jestem wewnętrznie gotowa na to, żeby Julka wysłać do przedszkola, ale czas ku temu właściwy. Pomysłów mamy kilka. Czasu na ich realizację niewiele (w marcu trzeba składać wnioski).
Po czwarte Julek w grudniu został podopiecznym Fundacji Zdążyć z Pomocą. Dzięki temu po raz pierwszy w tym roku będziemy mogli odprowadzać 1% podatku na jego subkonto. I po raz pierwszy będziemy o to prosić wszystkich chcących wspomóc Julka rozwój. Prosimy. :)
Po piąte, żeby te wszystkie zmiany uczcić, zmieniłam szatę graficzną bloga. Tu odjęłam, tam dodałam i oto nowy Młodszy brat przed wami. :)

7 komentarzy:

  1. Zmiany ze wszech miar korzystne. Pod każdym względem!!
    Jakbyś jeszcze zmieniła, żeby nie trzeba było tego koszmarnego antyspamowego kodu wpisywać za każdym razem, to dla mnie byłaby już pełnia szczęścia!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za sugestię również! :) Nawet nie wiedziałam, że taki kod się uaktywnia. Sama ich nie znoszę. Poszperam w ustawieniach i zobaczę, co da się zrobić.:)

      Usuń
  2. Z góry dziękuję! :))
    akurat ten u Ciebie jest wyjątkowo wredny i ciężki do rozszyfrowania. Czasami mam dwa, trzy podejścia zanim uda mi się udowodnić, że nie jestem spamem. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Udało się!! Tym razem mnie nie dręczył!! Dzięki! Wielkie dzięki!! Będę pisać więcej i częściej z tej radości! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie cieszę, że działa! I też dziękuję za zwrócenie uwagi. Żyłam w błogiej nieświadomości. Zaczynając rok temu pisać blog, uczyłam się wszystkiego od początku. Musiałam wtedy włączyć to paskudztwo, a że moderuję komentarze, byłam przekonana, że w związku z tym, że moderuję, nie mam antyspama. Takie niedopatrzenie (czyt. niedoczytanie). Czyli zmiany zaowocowały kolejnymi na plus! Ha! :)

      Usuń
  4. O! To ja też będę częściej "komentować":))) Wiem, wiem - na pewno bardzo Cię to cieszy:) wielokroć miałam taką nie-odpartą potrzebę a ten kod mnie skutecznie odstręczał (najczęściej piszę z telefonu, w którym ten kod był praktycznie nie-odczytywalny:)takie baaardzo spóźnione - wszystkiego dobrego w Nowym Roku - sądząc z postu weszłaś w niego, a tym bardziej Julek, z przytupem:))) Gratulacje!!! I powodzenia we wszelkich przedsięwzięciach!
    Życzą Dominika z czeredą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, a pewno że cieszy! Dziękujemy za życzenia noworoczne i dla was ślemy siłę pomyślnych wiatrów! :)

      Usuń