wtorek, 3 lipca 2012

Zakątkowy Blog Roku 2012

Julek zmienił nasze życie. Szkoda, że to tak trywialnie brzmi i trąca truizmem. Ale to jest fakt. Drugi fakt, że zaakceptowaliśmy tę zmianę. Z niemałym trudem, ale udało się! Wiem, że ta zmiana wprowadza mnie w życie. Nie chcę dodawać – pełnowartościowe, namacalne, prawdziwe. Bo może zrobić się banalnie. A życie z Julkiem banałem nie jest. Choć to zwyczajne i dobre życie. I mam nadzieję, że ten blog, który dzisiaj został nagrodzony pierwszym miejscem w Zakątkowym Blogu Roku 2012, to pokazuje. :)
Dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Dowiedziałam się o Waszym blogu dzięki temu konkursowi... i wczoraj przeczytałam calutki, od początku do końca, tak mnie wciągnęły Wasze zapiski (mimo iż powinnam przygotowywać się do obrony pracy licencjackiej ;) ) Gratuluję cudnej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!Bardzo lubie Was czytać:)
    /Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:))) b.się cieszę, bo tak pięknie piszesz...tyle razy swoimi wpisami "chwytasz mnie za duszę".... Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję! Dowiedziałam się od pani powyżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Dziękuję, że chcecie nas czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja faworytka wygrała! Cieszę się razem z Tobą i gratuluję.Pozdrawiam Chłopaków;)

    OdpowiedzUsuń