środa, 10 lipca 2013

Na wakacjach (cz. 2) ...

... każdy robi to, co umie. :)



4 komentarze:

  1. OOOOO!!!!! proszę jak Julek w pełnej koncentracji radzi sobie z prowadzeniem pojazdu - ślicznie.GRATULUJĘ.
    Tak; tak uciekać na boki ŚLEDZIE bo JULEK jedzie!!!!:):):)
    AT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak profesjonalnie kręci kierownicą. Widok bezcenny. :)

      Usuń
  2. Po minie Julka widać, ze ma chłopak zacięcie do kierownicy :D
    A Krzyś woli sporty ekstremalne, ten to ma odwagę!
    Ponawiam pytanie a Ty? Co Ty robiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Intensywnie spędzałam czas z moimi dziećmi. Spotkałam się z bratem i jego żoną, dobrą znajomą i jej córcią, odwiedziłam stare śmieci w Mikuszowicach, byłam u fryzjera i w obiecanym kinie z Krzysiem, gadkowałam z mamusią, zjadałam czereśnie w ilościach za dużych i spałam ciut dłużej niż do piątej :D

      Usuń