poniedziałek, 30 czerwca 2014

Roki skończone

Chłopcy zakończyli rok przedszkolny, a ja akademicki.
Złożyłam dziś zaakceptowaną i ocenioną przez promotora pracę dyplomową. Bronić już jej nie muszę. Poczekam na ocenę recenzenta i odbiorę dyplom.
Podyplomowe dopięłam na ostatni guzik.
Nie że teraz odpoczynek. Bo: Kajetany, Makaton, zaległości w pracy. O porządkach w domu nie wspomnę.
Bez Radka i chłopaków (ogarniania się podczas moich weekendowych zniknięć) nie dałabym rady.
Na piątkę mam wsparcie i pracę. Z niemałym trudem wypracowaną. Uf.

3 komentarze:

  1. Gratuluję dyplomu!!!! :))) Znam te uczucia temu towarzyszące! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem :)
      PS To ten komentarz miał zniknąć? Jakby co, pojawił się. Tamten z zapytaniem o jego zaistnienie skasowałam. (chyba naplątałam, ale wiesz, o co mi chodzi) :)

      Usuń
  2. Wiem. :) Dawniej przy wysyłaniu komentarza pojawiała informacja o tym, że komentarz czeka na moderację, a teraz znika bez słowa!

    OdpowiedzUsuń