poniedziałek, 25 stycznia 2021

Badania

Z początkiem roku małe porządki i systematyzowanie spraw. Powinnam była z Julkiem jesienią odwiedzić kontrolnie endokrynologa, ale przespałam właściwy moment, potem rozszalała się druga fala pandemii, potem kołowrotek ze zdalną aż przyszedł grudzień i głowa znalazła się w innym wymiarze. Przedświątecznym.
Nadrobiłam jednak w ostatnim czasie zaległości i oto, co zdziałałam:

- umówiłam się na teleporadę do lekarza rodzinnego po skierowanie na badanie (morfologia, tarczyca, glukoza, próby wątrobowe, mocz), przy okazji wzięłam dla siebie, bo dawno nie robiłam przeglądu, a i Julkowi raźniej, gdy do pobrania siadam ja,
- jak tylko pani doktor wprowadziła skierowanie do systemu, zadzwoniłam do przychodni umówić się na pobranie; czas oczekiwania 3 dni, godzina wyznaczona, zero kolejki (Julek zdecydował, że ja pierwsza mam usiąść, potem on, potem faktycznie usiadł, lekko tylko napiął rękę, nie musiałam go nawet specjalnie trzymać, dał sobie wkłuć igłę bez płaczu, histerii, wyrywania się),
- płacąc za badania na przeciwciała antytarczycowe (zalecenie Julka endo), które na nfz mogę zrobić, jeśli są zlecone przez zakontraktowanego endokrynologa, przypomniałam sobie, że chyba po ostatniej, jesiennej wizycie Krzyśka u okulisty, nie zapisałam go na kolejną kontrolną - ostatnim rzutem na taśmę wskoczyliśmy na jedyny termin, jaki pozostał przed wakacjami, w połowie czerwca w połowie dnia, na 12:30 (uwielbiam takie terminy nijak mające się do tego, że dziecko ma lekcje, a ja pracuję - brałam jednak, co dawali bez narzekania),
- odebrałam po weekendzie wyniki badań (Julka bardzo zadowalające),
- umówiłam go do endokrynolog na 4 lutego, zaraz po szkole,
- wydzwoniłam też do przychodni kardiologicznej, żeby umówić Julka na przyszły rok (na wizycie w ubiegłym roku mamy zalecenie kontroli w 2022 r.) - brak jeszcze kalendarza na przyszły rok, mam dzwonić w marcu. Zanotowałam. Będę dzwonić.

Pozostał jeszczne stomatolog (przegląd) i ortodonta. Zbieram się w sobie, żeby zadzwonić i umówić.

1 komentarz: