wtorek, 11 lipca 2017

Wakacje

Nasze wakacje płyną przetestowanym, dobrze działającym planem. Największa sprawa to zorganizować czas Krzysiowi. Julek zaopiekowany w przedszkolu, ja z Radkiem w pracy. Krzyś absolutnie mógłby sam zostawać w domu, szczególnie że za płotem mieszkają dziadkowie, ale nie uśmiecha mi się wizja nieopanowanego grania na telefonie, ps czwórce na przemian z oglądaniem filmików na you tubie. Na boisko ciut za daleko, żeby sam mógł pojechać z nadzieją na towarzystwo gotowe rozegrać mecz.
Dlatego pierwszy etap wakacji Krzyś spędził z kumplami w szkole na zorganizowanym przez gminę Lecie w Mieście (grał w piłkę ile wlezie, odwiedził Sejm i Wedla, chodził z grupą na lody i codziennie mokrusieńkiego, zziajanego, ale szczęśliwego odbierałam z hali sportowej).
Julek w tym czasie w przedszkolu. Mama i tata w pracy.
Drugi etap wakacji ledwo się zaczął. Wyczekany mocno przez obie strony. Krzyś jest u babci Krysi i dziadka Ludwika. Spędzą razem resztę lipca. Ja mam spokój w sobie, Krzyś zapewnione wszystko. To wspólne bielskie razem zostało zainaugorowane wizytą u fryzjera. Dostał od nas zielone światło już wiosną, zapuszczał więc włosy, żeby móc zrobić w lipcu z głową co chce. Ekstrawagancji i wakacyjnego luzu nigdy dość, a Krzyś chciał się poczuć jak piłkarz reprezentacji Polski. ;)
Trzeci etap wakacji ma zarys. Kontury wyznacza konkretny termin mojego urlopu, któremu wszyscy musimy się podporządkować. Gdzieś ten czas wspólny spędzimy. ;) Plany nabierają rumieńców.
Czwarty etap - Krzyś w domu, Julek do przedszkola. Ja do pracy. Na jeden tydzień.
Bo potem przed nami ostatni - piąty etap. Tygodniowy turnus w Polanice. W towarzystwie rodziców i dzieci, które dobrze znam w większości z Zaździerza i naszych zakątkowych zlotów. Zabieram Krzysia. Będzie miał towarzystwo również niezespołowe.
Dni wakacyjne już ciurkiem sobie płyną...

Wakacyjny Krzyś prosto od fryzjera.


2 komentarze:

  1. Krzysztof, fryzura jak u zawodowego piłkarza!pozdrawiamy z naszych wakacji na Mazurach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) życzymy udanych wakacji, słońca, spokoju i mało komarów!

      Usuń