wtorek, 10 września 2013

Przystanek Kajetany

Jesteśmy.
Jutro zabieg. Jednak mała (?) zmiana planu. Zamiast drenażu (płyn jest, ale jakby go nie było i to tylko w jednym uchu), wycięcie trzeciego migdałka.
Wyniki tympanometrii były zadowalające, ale pani doktor zajrzała przez nos szybko i sprawnie, coś ujrzała i zadecydowała o zabiegu na migdałka. To teraz Julek nie będzie już marzył o niebieskich.
Nie nadążałam. Szybciej mówiła od uciekającego Julka w stronę drzwi.
Obchodu nie było. Będzie rano. Dopytam.
Bilans dnia.
Krzyś gorączkuje bez mamy, Julek śpi obok mamy.
Z poziomowego parkingu nie skorzystałam. Wjazdy i zjazdy węższe od kanalików usznych Julka.
Zaliczyłam zderzenie z sosną (nie widziałam jej, normalnie jej nie widziałam) przy cofaniu na innym parkingu.
Wtaszczyłam liczne torby i o żadnej nie zapomniałam.
Zgubiłam jakiś kilogram biegając za wszędobylskim, nad wyraz pobudzonym Julkiem.
Na własne oczy widziałam, jak zaczepia z uśmiechem obce baby. I idzie z nimi za rękę, nie patrząc za mną w ogóle. Cygańskie dziecko.
Urok Julka mnie powala.
Tęsknota za Krzysiem rozrywa.

4 komentarze:

  1. Jestem z Tobą Martuniu.Ciężko ogarnąć wszystko ale jako kobieta;matka;POLKA dasz radę.Masz wspaniałych mężczyzn wokół siebie.
    Jestem pod wrażeniem Julka.Ujmuje moje serce na zdjęciach to co dopiero na żywo.Te jego śliczne chochliki w oczkach.
    Krzyś wspaniale toruje ścieżki,którymi Julek podąża.
    Możesz być dumna z SYNÓW.
    Pozdrawiam Was.Wracajcie zdrowi i szczęśliwi po zabiegu do domu.AlaT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pani Alu. Normalnie miód na moje uszy pani leje. ;) Ale prawdę pani pisze o tych wspaniałych facetach przy mnie. :)

      Usuń
  2. Trzymajcie się!! Usunięcie trzeciego migdałka, moim zdaniem, to o wiele lepsze rozwiązanie od drenażu uszu. I powinno pomóc. Skoro tympanometria jest ok, to znaczy, ze nic nie uciska na błonę bębenkową. To dobre wieści. Całuski dla Julka, a dla Ciebie sił! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarza jeszcze na oczy nie widziałam od zabiegu. W karcie wyczytałam, że usunięcie migdała plus obustronny drenaż wentylacyjny. Więc jednak płyn był. Dziękuję za całusy i siły. Najtrudniejszy dzień mamy za sobą. :)

      Usuń