niedziela, 27 października 2013

Trzy. Trzy latka Julka.

Julek, ty masz moc, wiesz?
Żaden facet mnie tak w życiu nie przeciągnął przez stertę emocji. Trzy lata temu, choć byłeś mniejszy od jaśka, do którego przykładam co wieczór głowę, płakałam przez ciebie, nienawidziłam tego obcego, którego przytachałeś, uwielbiałam cię, roztkliwiałam się nad tobą i sobą, irytowałam, dojrzałam przy tobie, nabrałam doświadczeń, które zmieniły mnie na wiele sytuacji życiowych. Serce przepadło dla ciebie. Zjadłeś je na samym początku.
Spokoju przy tobie nabrać nie mogę, zarumieniasz moje życie. Tętni tobą.
Zawstydzasz swoją szczerością.
Niepokoisz tajemnicą, zagadką.
A ty, gówniarzu, masz dopiero trzy lata. :)
Synku, jesteś doskonały! Choć tak rozjechany z moim wyobrażeniem.





6 komentarzy:

  1. sto laaaat, sto laaat Julku kochany! Dałeś mamie popalić, nie ma co! Ale też przesłoniłeś jej świat i nałożyłeś różowe okulary, dzięki którym łatwiej znieść wszelkie przeciwności losu!:) Rośnij zdrowo ku radości i dumie rodziców!
    serdecznie pozdrawiamy!
    Iwona, Adrian i Helenka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Julka!! Zdrowia, szczęścia, pomyślności!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się przyłączam do najlepszych życzen dla Julka:) Zdrowia i jeszcze raz zdrowia, bo wszystko inne cudowne z taką wspaniałą rodzinką, murowane:) Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Juleczku; w DNIU TAK WSPANIAŁYM życzymy Ci zdrowia,dużo radości,pomyślności w pokonywaniu wszelkich przeszkód;bo Ty jesteś taką osobowością,że przy wsparciu brata Krzysia i wspaniałych rodziców dojdziesz do wytyczonego przez scenariusz życia celu.Natalka,Ania i AlaT.

    OdpowiedzUsuń